Трудове навання




13.11.20. Трудове навчання 9 клас
Тема: Вишивка
Домашня робота: Продовження вишивання виробу.


13.11.2020. 6 клас. Трудове навчання
Тема: Виготовлення нескладного панно.

Робимо панно своїми руками для інтер'єру. Об'ємне панно на стіну - оригінальна прикраса своїми руками Красиві панно на стіну своїми руками

В принципі, панно, як і будь-яке інше handmade-твір, можна спорудити з абсолютно будь-яких підручних засобів. Основне, чим коштувати керуватися при його створенні - це чітке бачення бажаного кінцевого результату, фантазія, ну і почуття стилю. Найбільш прості об'ємні картини можуть вийти з таких матеріалів:


Процес створення таких панно буде більш тривалим, але результат перевершить всі очікування - подібні інсталяції, виконані своїми руками, виглядають як справжні витвори мистецтва.

Як бачите, варіантів може бути безліч. При цьому техніка виготовлення буде змінюватися в залежності від обраних матеріалів і типу продукції, що виготовляється інсталяції. Розглянемо кожну з них докладніше.


Сухі квіти і листя

Одним з найбільш цікавих і гарних варіантів панно, які можна створити своїми руками, є інсталяції з використанням засушених дарів природи - квітів, ягід і листя. Основний принцип роботи з даним матеріалом - гранична акуратність, оскільки він дуже крихкий.

Домашнє завдання: Виконати панно з сухого листя


13.11.2020. 11 клас Трудове навчання
Тема: Природоохоронні технології.
Природоохоронні технології захисту навколишнього середовища Під природоохоронними технологіями захисту навколишнього природного середовища розуміють комплекс технологічних, технічних і організаційних заходів, направлених на зниження чи повне виключення антропогенного забруднення біосфери.
Домашнє завдання:підготувати реферат до теми "
Природоохоронні технології"

Дата 9.11.2020. 8 клас Трудове навчання
Тема: Панно.
Панно́ — частина поверхні стіни, стелі, дверей, обмежена рамкою і заповнена живописом, мозаїкою або скульптурним рельєфом.
Домашнє завдання: Виконати панно на будь яку тему. Вибір учня.
Матеріали: картон, тканина різних кольорів, клей "Дракон".
Послідовність роботи: На картон наклеюємо тканиу, це буде фон. Вирізаємо деталі для майбутнього панно ( квіти, листя, грона винограду, калина, тощо) і робимо з них композицію. Оформляєто роботу в рамку.




Дата 9.11.2020.7 клас. Трудове навчання .
Тема. Остаточна обробка виробу, деталізація. 
Домашнє завдання. Останній урок по виготовленню виробу з дерева. Закінчити роботу та прислати виріб.

Дата 9.11.2020. 5 клас Трудове навчання
Тема. Підставка під гаряче.
Домашня робота. Підготувати дві серветки фрекен бок, диск, ножиці, вата, нитки, голка, клей. Послідовність роботи скинула в вайбер.


Дата 9.11.2020 .
10 клас. Трудове навчання.
Тема. Стилі інтер`єру (бароко, рококо, класицизм, неокласицизм, ампір, модерн, мінімалізм, хай-тек) їх основні риси.  Вимоги до інтер`єру житла : ергономічні, естетичні, економічні, естетичні, гігієнічні.

Домашнє завдання: Підготувати реферати, презентації до даної теми:"Сучасне житло", "Яким інтер`єр був у наших пращурів", "Сучасне житло та людина", "Інтерєр в стилі бароко" "Інтер`єр в стилі рококо".....




Дата. 6.11.2020. 9 клас. Вишивка. 
Домашня робота.  Вишиваємо буть яку вишивку. Техніка будь яка. Бісер, хрестик, гладь.


Дата. 6.11.2020. 6 клас.  Листівка. Виготовлення вітальної листівки. 
Домашнє завдання: 
Виготовити вітальну листівку до свята. 
Матеріали для роботи: картон, папір, клаптики тканини, ножиці, клей Дракон.


Дата 6.11. 2020. 11 клас. Економічні і технологічні проблеми в перетворювальній діяльності людини. Глобальні проблеми людства.
Домашнє завдання: Підготувати реферати до теми уроку. Які є,  чи модуть бути проблеми людства чи суспільства.


Дата 2.11. 2020. Тема: Вишивання
Домашнє завдання. Знайти короткі розповіді про історію вишивааня, цікаві факти про вишивку.


Дата 2.11.2020 .
10 клас. Трудове навчання.
Тема. Короткі істричні відомості про виникнення та розвиток дизайну в цілому та дизайну інтер,єру зокрема. Місце та роль дизайну інтер,єру в сучасній художньо - творчій  проектній діяльності.
Домашнє завдання. Записати в зошити визначення слова "Дизайн". записати що таке дизайн інтер,єру. Підготувати реферати, презентації до теми уроку.






Дата: 25.09.2020.
 6 клас  .  Тема уроку: "Вибір та обгрунтування теми проекту. Планування роботи з виконання проекту. Проектування органайзера методом фантазування. Графічне зображення."




Дата: 16.03.2020.
 5 клас  .  Тема уроку: Прикраса з стрічок.  Методи проектування, ескізний малюнок, нанесення на тканину. Загальні  відомості.
Перед тим як починати роботу, треба спочатку обрати малюнок. Це дуже важливо, адже малюнок суттєво вплине на вашу роботу. До речі, також дуже важливо взяти до уваги особливості виробу,  інакше вишивка  не буде мати зміст, а цього бути не повинно. Ваша  вишивка повинна бути правельно закомпонованою, тож треба  симетрично нанести на тканину малюнок, щоб  вийшла красивою майбутня вишивка . Обираючи малюнок для прикрашання вбрання, треба старатися домогтися відповідності між декоративними та конструктивними лініями.
Наносимо малюнок на тканину.
Беремо голку, стрічки та вишиваємо першу квітку.

Картинки по запросу "вишивка стрічками схеми для початківців"
Домашнє завдання: Продовжити  вишивати стрічками композицію, яку ви нанесли  на тканину.


Дата: 18.03.2020.
6 клас  .  Тема уроку: Вишивання. Вишивання шовковими стрічками. Сумочка для телефона.
Домашнє завдання: Продовжити вишивати композицію з квітів на полотні. Обробка країв сумочки.






Дата: 23.03.2020.
5 клас  .  Тема уроку: Послідовність обробки та виготовлення виробу. Виготовлення не складних деталей.

Результат пошуку зображень за запитом вишивка стрічками схеми

Прошиваємо деталі своєї вишивки.

Домашнє завдання: Продовження вишивання виробу. Нанесення деталей виробу


Дата: 25.03.2020.
6 клас  .  Тема уроку: Вишивання. Вишивання шовковими стрічками. Сумочка для телефона. Продовження виготовлення виробу
Домашнє завдання: Продовжити вишивати композицію з квітів на полотні. Обробка країв сумочки. Пришивання ручок.




Дата: 30.03.2020.5  клас  .  Тема уроку: Виготовлення виробу. Техніка безпеки під час роботи.
Прошиваємо дрібні деталі. Працюємо з колячими та ріжучими інструментами обережно. Пам`ятаємо про техніку безпеки під час роботи.
Домашнє завдання: Продовження вишивання вишивки. Проаналізувати свою композицію.




Дата: 01.04..2020.
 6 клас  .  Тема уроку: Декоративна сумочка  з стрічок.   Продовження виготовлення виробу. 

Підготовка своєї роботи до закінчення,  деталізація. 
Усунення дефектів.

Домашнє завдання: Остаточна обробка виробу. Деталізація. Оздоблення виробу. Підготувати свій виріб до презентації.


Дата:13. 04.2020.
5  клас  .  Тема уроку: Контроль якості виробу. Остаточна обробка. Презентація виготовлених  виробів. Організація виставки учнівських робіт. Самооцінювання та оцінення робіт. Обговорення.

Підготовка робіт до оцінення, презентація робіт. Визначення недоліків. Виставка робіт. Роботи надсилайте на мою електронну пошту. zapara069@ jmail.com.Буду рада бачити роботи, тобто ваші вишивки вишиті стічками.



Домашнє завдання. Надіслати готову роботу на пошту або на вайбер.


Дата:15. 04.2020.
6  клас  .  Тема уроку:Контроль якості виробу. Самооцінювання та оцінювання виробу.



Підготовка робіт до оцінення, презентація робіт. Визначення недоліків. Виставка робіт. Роботи надсилайте на мою електронну пошту. zapara069@ jmail.com.Буду рада бачити роботи, тобто ваші  вишиті сумочки  стічками.



Домашнє завдання. Надіслати готову роботу на пошту або на вайбер.





Дата:22. 04.2020.
6  клас  .  Тема уроку:  Енергетична цінність їжі. Нормування харчування в сім`ї.


Енергетична цінність продуктів, або калорійність – це кількість енергії, що вивільняється в організмі людини з продуктів харчування в процесі травлення, за умови її повного засвоєння. Енергетична цінність продукту вимірюється в кілокалоріях (ккал) або кілоджоулях (кДж) в розрахунку на 100 г продукту. Кілокалорія, що використовується для вимірювання енергетичної цінності продуктів харчування, також носить назву «харчова калорія», тому, при вказівці калорійності в кілокалоріях приставку «кіло» часто не вживають.
Енергетичну цінність продуктів ще називають калорійністю, оскільки більш поширеною одиницею її вимірювання є калорія. Калоріями називається одна тисячна частина тепла, необхідного для нагрівання одного літра води на один градус за Цельсієм. Калорія – це одиниця вимірювання енергії, якою міряється енергетична цінність будь-якого продукту.

ЕНЕРГЕТИЧНА ЦІННІСТЬ: ЩО ТАКЕ КАЛОРІЯ?

У випадку харчових продуктів під калоріями мається на увазі той обсяг енергії, що виділяється у вигляді тепла, який утворюється при засвоєнні їжі організмом. Кількість калорій, що містяться в різних продуктах і напоях, варіюється, але грубо орієнтовно вона така:
  • В одному грамі жиру – 9 калорій.
  • В одному грамі алкоголю – 7 калорій.
  • В одному грамі білків і вуглеводів – 4 калорії.
Кількість калорій, що спалюються протягом дня людьми, різна. Вона залежить від роду їх діяльності і фізичної активності. Більшість з нас проводять життя досить одноманітно, чергуючи роботу з відпочинком. Наприклад, ми спимо приблизно 8 годин, протягом яких витрата калорій становить 65 кал/год (калорій на годину). Оскільки ми виконуємо різну роботу, то і витрата калорій буде у нас різною.
Всі знають, що для того, щоб схуднути, не слід споживати калорій більше, ніж ми щодня витрачаємо. Відповідно ми повинні підраховувати, скільки калорій витратили і скільки спожили. В середньому, для того, щоб вага знижувалася, жінці потрібно споживати приблизно 1300 калорій на добу, чоловікові – 1500.
Можна полегшити собі дієту шляхом розподілу калорій за видами прийому їжі. Наприклад, на сніданок 300 калорій, на обід 300 калорій, на вечерю 600 калорій, на спиртне – 300 калорій (хоча краще 0). Разом – 1500 калорій. Ось зразкове меню, на яке можна натрапити в закордонних джерелах:
  • сніданок: апельсиновий сік, варене яйце з тостом;
  • обід: бутерброд з тунцем, пляшка мінеральної води, яблуко;
  • вечеря: тушковане рагу, пиріг з фруктами, стакан мінеральної води;
  • випивка: 0,75 пива або 2 маленьких порції спиртних напоїв.
Власне не слід квапитися використовувати цю дієту, оскільки в ній дуже сумнівними є 600 калорій на вечерю. Багато дієтологів і людей, які слідкують за гігієною свого харчування, вважають, що вечеря має бути мінімальною за своєю енергетичною цінністю. До того ж існує древня східна приказка «сніданок з’їж сам, обід розділи з другом, вечерю віддай ворогу». Ця приказка і є описом певної дієти, в якій сніданкові продукти повинні володіти найбільшою енергетичною цінністю, тобто давати найбільше енергії організму. Відповідно обід повинен бути менш насиченим, а вечеря найлегшою.
Коли будете підраховувати енергетичну цінність споживаних продуктів, не забувайте про те, що крім калорійності важливо пам’ятати і про співвідношення жирів, білків і вуглеводів, а також вживати достатню кількість вітамінів і мікроелементів.

Домашнє завдання: Написати в зошити свй раціон харчування. Режим дня.



Дата: 27.04.2020.
 5 клас  .  Тема уроку:Лялька - мотанка. Лялька з тканини, як самобутнє явище у побуті та мистецтві України. Виготовлення вузлової ляльки.
Перші вузликові ляльки, так інколи ще називають мотанки, зявилися приблизно 5 тисяч років тому. Мотанка – символ добра та благополуччя, символ надії на краще та сильний сакральний предмет. І зовсім не має значення чи створилася лялька на швидкоруч для забавки дитині, чи як важливий оберіг чи подарунок до свята.Сама назва ляльки - «мотанка» походить від поняття «мотати», а загальний вигляд такої ляльки представляє собою фігурку людини, як правило жіночу або дитячу, виготовлену зі шматків тканини. Частини тіла такої ляльки з’єднувалися вузликами. Кожна така лялька, була тай лишаються унікальним витвором майстра. звісно в давні часи лялька мотанка виконувала важливу функцію оберега та талісмана для родини. Інколи для позначення ляльки використовується поняття «кукла» проте використання цього поняття не є правильним не лише з точки зору правопису, ай базуючись на тому що «куклой» наші предки називали жмут колосся, що лишався край поля та прикрашався стрічками та квітами. лишали це колосся аби урожай наступного року був кращим ніж цього.З історичних джерел відомо що перші прототипи мотанок на території україни з’явилися на стоянці в Чернігівській області. Древні ж греки використовували такі ляльки як жертву для свого пантеону богів. Мотанки в різних варіаціях зустрічаються в багатьох світових культурах.

Домашнє завдання: Знайти "Особливості та традиції створення ляльки мотанки" , та записати в зошити.





Дата: 29.04.2020.
 6 клас  .  Тема уроку: Значення овочів у харчуванні людини. Форми нарізування.


Значення овочів в харчуванні людини Овочі – незамінний продукт харчування . Овочі, завдяки високій харчовій цінності, доброму смаку, аромату і яскравому кольору, займають важливе місце в приготуванні страв, їх необхідно вживати протягом року. Овочі є основним джерелом вітаміну С – перець, петрушка, зелень Каротину – морква, помідори Вітаміни В – капуста, бобові Вітамін К – шпинат, капуста Вітамін Е – молода кукурудза До складу овочів входять мінеральні речовини, мікроелементи Овочі мають лікувальне і дієтичне значення (цибуля, петрушка, капуста, редька) , а також попереджують інфекційні захворювання. Завдяки вмісту фітонцидів (цибуля, хрін) ці речовини убивають мікроорганізми або затримують їхній розвиток, а також позитивно впливають на процес травлення завдяки наявності клітковини. Овочі збуджують апетит і посилюють процес травлення за рахунок смакових, ароматичних речовин, органічних кислот що сприяє більш повному засвоєнню організмом жирів, білків, вуглеводів. Вуглеводи містяться у вигляді цукрів, крохмалю, клітковини, інуліну. Цукрів в овочах до 9,5%. У вигляді сахарози в буряках, динях (11%), фруктози і глюкози – в кавунах, моркві. Крохмаль міститься в картоплі (18%) цукровій кукурудзі (10%). Клітковина – це основний будівельний матеріал рослинних клітин. Вміст в овочах 0,2 – 2,8%. Наявність клітковини і пектинових речовин зумовлює твердість овочів. При перестиганні деяких овочів (редиски, огірків, гороху) кількість їх збільшується, що надає овочам грубого смаку, внаслідок чого знижується харчова цінність. Інулін міститься в топінамбурі (до 20%). Органічні кислоти в поєднанні з цукрами надають овочам приємного смаку. Високий вміст кислот – рівень, щавель, томати. Приємного аромату надають овочам ефірні масла, які містяться в основному у шкірці і насінні. Найбільше їх у пряних овочах. (кріп, естрагон). Привабливого вигляду стравам надають барвники: каротин (морква, томати), антоціани і бетаціани (буряк, баклажани) надають овочам червоного, фіолетового і синього кольорів, хлорофіл – зеленого. У свіжих овочах міститься вода 70-90%. Вона знаходиться у зв’язаному і вільному станах. Найбільше води в огірках, салаті, капусті; менше у коренеплодах і бульбоплодах. При втраті води овочі в’януть. Глікозиди надають овочам гострого, гіркого смаків хрін, ріпа, редька. Овочі використовуються для приготування перших, других страв, холодних закусок, соусів і гарнірів до страв, а також для прикрашання страв. Класифікація овочів У залежності від того, яка частина овочевої рослини використовується в їжу, овочі діляться на дві групи: вегетативні і плодові. Вегетативні овочі Бульбоплоди – картопля, батат, топінамбур  


Домашнє завдання: Нарізати овочі:(варені) буряк, картопля, огірок кислий, морква,цибуля кубиками та приготувати салат "Венігрет.." Фото присилати на вайбер чи пошту




Дата: 04.05.2020.
 5 клас  .  Тема уроку: Вибір теми проекту (виду ляльки). Обгрунтування вибору теми проекту. Вимоги до народної
  Для створення ляльки-мотанки наші пращури використовували підручний матеріал. Все, що траплялося в домі з текстилю і було не потрібне  йшло в діло: шматки старої сорочки, постелі, старий одяг, який залишився з діда-прадіда, стрічки, намисто,або ж сухі квіти, ягоди, тощо. Рекомендую усім новачкам поритися у шафі, і вибрати речі, які викинути шкода, а носити не будеш. Гарно підходять дитячі речі: сорочечки чи спіднички, старі скатерті, серветки. Не треба відразу бігти до магазину і тратити гроші на покупку нової матерії, бо це не головне у створенні ляльки- мотанки.
    Найголовніше це те, щоб процес виготовлення приносив вам задоволення. Рекомендую також увімкнути спокійну музику. . Отримаєте грандіозну релаксацію від слухання, споглядання і цікавої роботи. Ми ляльку будемо виготовляти з ниток.

Домашнє завдання. Подумати якою буде ваша лялька. Підготувати матеріали : нитка - джгут, Чернона шерстяна нитка.


Дата: 06.05.2020.
 6 клас  .  Тема уроку: Правила приготування овочевих салатів. Приготування салатів із сирих та варених овочів.

Сьогодні ми приготуємо салат з сирих овочів. Це салат з "Капусти та огірків".

Нам потрібно:
капуста
огірки
зелена цибуля
кріп

сіль
олія.
 з цих овочів готуємо салат

Домашнє завдання. Приготувати салат. Фото скидаємо у вайбер




Дата: 13.05.2020.
 6 клас  .  Тема уроку:Види теплової обробки овочів.

Для приготування більшості страв із овочів їх піддають тепловій обробці. При цьому овочі розм'якшуються, змінюють свій колір, запах і смак. Якщо теплову обробку проводять правильно, овочі залишаються смачними й ароматними, добре перетравлюються організмом, втрачають щонайменше поживних речовин. Неправильна теплова обробка овочів може призвести до повної втрати вітамінів, появи неприємного присмаку, запаху. Такі страви є не лише малокорисними, а й шкідливими для організму, погано ним перетравлюються. Овочі піддають різним видам теплової обробки (варіння, смаження, тушкування, запікання) 


Домашнє завдання. З допомогою батьків приготувати картопляне пюре




Дата: 18.05.2020. та 25.05.2020.
 5 клас  .  Тема уроку: Технологічна послідовність виготовлення ляльки. Добір ниток. З`єднання елементів.  Виготовлення ляльки. Декорація.

Підбираємо нитки для майбутньої ляльки мотанки. Можна  шерстяні нитки, а можна мати моток ниток"Бичовка." У вас є . Ми з неї робили журавля. 
Для цього вам потрібно:
  • нитки світлого кольору (для основної части та рук);
  • нитки темного кольору (для волосся (бажано, тонші за світлий колір));
  • нитки червоного кольору (для функції оберегу);
  • ножиці;
  • клаптики тканини.
  • Абож просто моток бичовки.
  • Процес виготовлення:
    1. Відмотуємо шматочок світлої нитки у довжину, як дві ваші долоньки (ваша долонька — це кінцевий розмір ляльки). Намотуємо у декілька разів.
  • 2. Цієї ж довжини намотуємо з темних ниток волосся. Та зі світлих ниток ручки – розмір однієї долоньки.
  • 3. Далі потрібно нитки на тулубі перегнути та вставити волосся.
  • 4. Перев’язати світлі нитки на місці шиї та темні навколо волосся (для цього необхідно відрізати окремі шматочки ниток і перев’язати).
  • 5. Взяти короткі світлі нитки й загорнути у тканину.
  • 6. Зав’язати з обох боків та обрізати кінці.
  • 7. Вставити руки всередину тулуба.
  • 8. Перев’язати хрестом, обмотати та зав’язати навколо талії.
  • 9. Обрати тканину для спіднички та фартушка.
  • 10. Обгорнути та перев’язати навколо талії. Обрізати внизу світлі нитки.
  • 11. Обрізати кінці темних ниток (волосся). Рівномірно розподілити волосся на дві половини та перев’язати окремим шматочком нитки навколо шиї.
  • 12. Зробити червоний хрест.
  • 13. Заплести волосся у коси та прикрасити за вашим бажанням. Готово!
Лялька-мотанка з ниток



  • Домашне завдання. Зробити ляльку мотану дома. Послідовність виконання можна побачити на сайті "Рукотвори". Просто написати у гуглі "Лялька мотанка з ниток -  рукотвори. " Фото присилати на вайбер чи пошту.

Дата: 20.05.2020. та 27.05.2020.

 6 клас  .  Тема уроку: Послідовність виготовлення салату з сирих овочів та послідовність виготовлення салату з варених овочів.

Приготувати салати на вибір з варених та сирих овочів. Сфотографувати послідовність їх виготовлення. Фото чи навіть відео можна присилати на вайбер чи пошту. Це залікова контрольна робота.


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога